!!! SZEZON ELŐTTI KEDVEZMÉNYEK !!!

n
ó
p
s

Reklamáció

Reklamációs folyamat

Amennyiben a termék nem felel meg a leírtaknak, vagy ha a törvényben előírt időszakon belül gyártási hibát észlel, kérjük, kövesse az alábbi utasításokat:

  1. Töltse ki az alábbi reklamációs protokollt. Az összes csillaggal megjelölt mezőt az űrlapon ki kell tölteni. A termék hibáját egyértelműen írja le.
  2. Körültekintően csomagolja be a terméket, és küldje el ajánlott küldeményben az alábbi címre:
    All4Customer, s.r.o.
    Pohraniční 25, 703 00 Ostrava
  3. A raktárban történő áru átvételét követően, ellenőrizzük a reklamáció érvényességét.
  4. E-mailben értesítjük a reklamáció teljesítéséről. A javított vagy cserélt terméket az Ön címére küldjük el. Amennyiben a termék nem javítható, és már nem értékesítjük, akkor a visszaküldött termék teljes összege visszatérítésre kerül. Amennyiben csak ezt a terméket vásárolta (a számlán nincsenek más tételek), akkor az áru eredeti szállításának költségei is visszatérítésre kerülnek.
  5. Amennyiben a pénzt visszatértjük, és Ön ÁFA-fizető, akkor küldjön nekünk egy aláírt jóváírási nyilatkozatot – korrekciós adódokumentumot. Elküldheti bescannelt formában e-mailben vagy klasszikus levélben. Az aláírt jóváírás visszaérkezése után a fizetés banki átutalással történik az űrlapon megadott számlaszámra.

Köszönjük az együttműködését és ezen iránymutatások betartását. Ez az egyetlen módja, hogy a pénzt visszatérítsük vagy lezárjuk a reklamációt az Ön elégedettsége alapján és a lehető legrövidebb időn belül.

1. Termék információ

2. Vásárló adatai